اخبار و رویدادهای فنی و هنری در حوزه عکاسی

پردازش فایل های خام (RAW) دوربین های کانن در iPad

شرکت کانن (Canon) نرم افزار پردازش فایل های خام (RAW) را برای استفاده در موبایل و Apple's iPad ارائه نمود.
تاریخ نگارش: 1397/07/21
پردازش فایل های خام (RAW) دوربین های کانن در iPad
برنامه Canon Digital Photo Professional Express نرم افزاری است که در iPad مورد استفاده قرار می گیرد. این شرکت اعلام کرده است که این برنامه می تواند فایل های CR3 و JPEG را پشتیبانی کند. همچنین با دوربین هایی که به شکل بی سیم و از طریق Wi-Fi به iPad متصل می شوند می تواند کار کند.
ابزارهای پردازش RAW همچون تنظیم تونالیته، تراز سفیدی و تنظیمات رنگی در این برنامه وجود دارد. همچنین در فایل های ویرایش شده قابلیت ذخیره سوابق ویرایشی وجود دارد و بعدا می تواند دوباره برای ویرایش تصویر بکار روند. این برنامه قابلیت Multiple Editing Histories را دارد که برای مقایسه افکت ها و تغییرات ویرایشی بر روی یک تصویر خاص مفید می باشد. این قابلیت برای ذخیره تا 4 مورد سوابق ویرایش بر روی یک عکس قابل انجام می باشد.
با این برنامه می توان فایل های RAW را مشاهده و پردازش نمود و همچنین در محیط Cloud یا کامپیوتر و یا بر روی دوربین ذخیره نمود. این برنامه بطور مختصر Canon DPP Express app نامیده شده و بصورت رایگان در iOS App Store قابل دریافت می باشد.
می توان از طریق برنامه Camera Connect app که برای کنترل ریموت دوربین استفاده می شود، فایل های خام دوربین را بصورت بی سیم در iPad دانلود نمود و سپس آن ها را با DPP Express پردازش نمود.

منابع:  Digital Trens و DP Review
۲۱ مهر ۱۳۹۷
کد خبر : ۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

.Copyright © 2017 taklens.ir. All Rights Reserved

صفحه اینستاگرام: taklens.akaskhaneh@
کانال تلگرام: taklens_channel@