بازتاب ها: عکس هایی با نماهای متقابل <br>Reflections: Photos with Contrasting Views
بازتاب ها: عکس هایی با نماهای متقابل
Reflections: Photos with Contrasting Views

بازتاب ها: عکس هایی با نماهای متقابل
Reflections: Photos with Contrasting Views

 
مجموعه تصاویری از سباستین مگنانی (Sebastian Magnani) که با قرار دادن یک آیینه گرد در وسط قاب تصویر که بازتاب نمای مقابل صحنه عکاسی در آن دیده می شود را همزمان با محیطی که آیینه در آن واقع شده است، به تصویر کشیده است.

سباستین مگنانی (Sebastian Magnani) عکاس سویسی مجموعه عکسی تحت عنوان "بازتاب ها (Reflections)" عکاسی کرده است. وی بدون هیچ دستکاری در عکس ها، نمای واقعی که در آیینه بازتاب شده است را در کنار صحنه و محیطی که آیینه در آن قرار کرفته است به نمایش می گذارد.

دیدگاه 8 1

او پسزمینه آیینه و تصویر بازتاب شده از آیینه را به دقت انتخاب نموده است. وی نور قابل دسترس در محیط را ارزیابی و به حس قابل انتقال اطراف خود توجه داشته است. او می گوید: "من سعی کرده ام زیباترین کنتراست (تقابل) را ایجاد کنم و تقابلی از نور، رنگ ها، بافتها، زندگی و مرگ را انتخاب نمایم."
هر تصویر در این مجموعه با دو عکس ساخته شده است، بطوریکه یکی بر پسزمینه و دیگری بر تصویر داخل آیینه فوکوس شده است و سپس در فوتوشاپ با استفاده از یک ماسک ساده با یکدیگر ادغام گشته اند.

دیدگاه 8 2

ابزار مورد استفاده او، یک دوربین Canon 5DS R و یک لنز 24-70mm f/2.8 بوده و در هنگام عکاسی از نور طبیعی محیط بهره برده است.
سباستین مگنانی در باره مجموعه خود می گوید: ... این شبیه به یک جهان است، یک سیاره کوچک با تعدادی از ریسک های مختلف، مثل رنگ ها، حس ها و جرقه های متعدد و همچنین جذابیت هایی از تقابل بین دو چیز، همچون طبیعت و تمدن، یا کشش بین مرگ و زندگی ... و در نهایت، یک چیز واقعا مهم برای رشد شخصی و بازتاب شخصی که همیشه برای پیشرفت لازم است، اینکه جدید را با قدیم مقایسه کنید، دوباره حذف کنید، به دنبال کشف باشید، سپس به ریشه ها بازگردید ... و این تقابلی است که ما را به حرکت وا می دارد و ما می توانیم زندگی را احساس کنیم."
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 تاریخ نگارش/آخرین ویرایش: 1400/8/11
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مراجع: Professional Photographer و وب سایت عکاس

در اینجا تعدادی از تصاویر این مجموعه را ملاحظه می فرمایید:

دیدگاه 8 14

دیدگاه 8 13

دیدگاه 8 12

دیدگاه 8 11

دیدگاه 8 10

دیدگاه 8 9

دیدگاه 8 8

دیدگاه 8 7

دیدگاه 8 6

دیدگاه 8 5

دیدگاه 8 4

دیدگاه 8 3

نظرات کاربران

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

.Copyright © 2017 taklens.ir. All Rights Reserved

صفحه اینستاگرام: taklens.akaskhaneh@
کانال تلگرام: taklens_channel@