در میانه پرواز سگ ها <br>Dogs Mid-flight
در میانه پرواز سگ ها
Dogs Mid-flight

در میانه پرواز سگ ها
Dogs Mid-flight

 
کلودیو پیکولی (Claudio Piccoli) عکاس ایتالیایی است که در این مجموعه، تصویر پرش سگ هایی از نژادهای مختلف را در بین آسمان و زمین به ثبت رسانده است.

دیدگاه 44 13

کلودیو پیکولی (Claudio Piccoli) عکاس ایتالیایی است که در شمال غربی ایتالیا و در مجاورت کوهستان زندگی می کند. وی در بسیاری از کشورهای اروپایی به عکاسی می پردازد.
او از دوران جوانی به سگ ها غلاقه داشت و به عکاسی از آنها می پرداخت و اکنون در این کار به مهارت های بالایی دست یافته است.

دیدگاه 44 14

در این مجموعه عکس، تصویر پرش سگ هایی از نژادهای مختلف در بین آسمان و زمین به ثبت رسیده است. تصاویری جذاب که در آنها سگ هایی دیده می شوند که به صورت سوپرمن یا ابرقهرمان ها در آسمان به پرواز درآمده اند. تصاویری که نشان می دهند سگ ها علاوه بر اینکه همراهانی وفادارند، ورزشکارانی اعجاب انگیز نیز می باشند.
برخی سگ ها از نژاد سگ های گله هستند که پوست آنها با پشم زیادی پوشیده شده است. آنها در این عکس ها به صورت دو چشم سیاه در میان چیزی شبیه به یک ابر پشمالو دیده می شوند.

دیدگاه 44 15

وی در خصوص این مجموعه عکس می گوید:
با سگ های در حال پرواز می خواهم روح آنها را از میان چشمانشان دریابم. من می خواهم به مردم نشان دهم که سگ ها با یک انگیزش صحیح چه کارهایی می توانند انجام دهند.
آنها به ما می آموزند چطور عکس های بهتری بگیریم و چطور می توان صرفا با اجرای یک [پروژه عکاسی] خوش گذراند.
من فکر می کنم که هر کدام از سگ ها در عکس های خود به بهترین شکل به نمایش درآمده است، بطوریکه انگار با سرعت در حال پرواز است.
کلودیو پیکولی می گوید:
مهم است که در هنگام عکاسی تنظیمات دوربین و محیط کار از قبل آماده باشد که وقت ما برای ثبت عکس از سگ ها هدر نرود، زیرا معمولا اولین برداشت ها بهترین آنها هستند.

دیدگاه 44 16

نتیجه عکس ها به این هم بستگی دارد که صاحب سگ چطوری بشقاب فریزبی را به هوا پرتاب کند، سگ چگونه بپرد، پرواز کند، بشقاب را بگیرد و بر روی زمین فرود آید. من اغلب درخواست می کنم که در پرتاب بشقاب ها یا ایجاد موقعیت های مختلف تغییرات کوچکی داده شود تا ازنظر خودم بتوانم حداکثر نمایش ورزشکارانه سگ در هوا را بدست آورم.
بسیار مهم است که به صاحب سگ توضیح دهید که قرار است چه کاری انجام شود و روند ثبت عکس به چه صورت انجام می پذیرد. عکاسی اکشن از سگ ها نیاز به صبر و شکیبایی دارد. سگ ها مثل ماشین نیستند که یکسان عمل کنند، برای هر سگ و هر نژاد مختلف این موضوع متفاوت می باشد. این تفاوت ها باعث شده است که این مجموعه عکس برای افرادی که سگ ها را دوست دارند بسیار جذاب گردد.

دیدگاه 44 17

اگر سگ در موقعیت صحیح قرار داشته باشد، عکس همیشه به صورتی ویژه و منحصر به فرد خلق خواهد شد. یک موقعیت نادرست همچون یک شرایط محیطی نادرست، اثربخشی کار را کاملا از بین می برد.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 تاریخ نگارش/آخرین ویرایش: 1399/1/27
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مراجع: وب سایت های Independent ، The Guardian و My Modern Met

در اینجا تعدادی از تصاویر این مجموعه را ملاحظه می فرمایید:

دیدگاه 44 12

دیدگاه 44 11

دیدگاه 44 10

دیدگاه 44 9

دیدگاه 44 8

دیدگاه 44 7

دیدگاه 44 6

دیدگاه 44 5

دیدگاه 44 4

دیدگاه 44 3

دیدگاه 44 2

دیدگاه 44 1

نظرات کاربران

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

.Copyright © 2017 taklens.ir. All Rights Reserved

صفحه اینستاگرام: taklens.akaskhaneh@
کانال تلگرام: taklens_channel@