انفجار پودرهای رنگی <br>Exploded Color Powders
انفجار پودرهای رنگی
Exploded Color Powders

انفجار پودرهای رنگی
Exploded Color Powders

 
نوری اینوگوچی (Nori Inoguchi) عکاس ژاپنی که عکس های طبیعت بی جان و تصاویر تبلیغاتی وی از محصولات مختلف مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

شرح 12 10

نوری اینوگوچی (Nori Inoguchi) عکاس ژاپنی مقیم ایالات متحده است که عمدتا در زمینه عکاسی تبلیغاتی و طبیعت بی جان (Still Life) فعالیت دارد. زیبایی و ظرافت در کارهای او چشمگیر است و به خوبی لوکس بودن را به نمایش می گذارد.
وی در در سال 2019 با مجله لنز مصاحبه ای انجام داده است که در اینجا بخشی از توضیحاتش را در خصوص پروژه عکاسی از محصولات پیر کاردین (Pierre Cardin) و روش کارش ملاحظه خواهید نمود.

شرح 12 11

نوری اینوگوچی:
من از ابتدای کارم همیشه روش های مختلف عکاسی را آزمایش می کردم. تحصیلات من در رشته هنرهای زیبا و عکاسی است. همچنین سال ها پس از فارغ التحصیلی در حوزه طراحی گرافیک به فعالیت پرداختم. تحصیلات و زمینه فرهنگی ام مرا به سمت رویکردی مینیمالیستی سوق داد.

شرح 12 12

در شروع کارم در نیویورک به عنوان یک دستیار در حوزه عکاسی طبیعت بی جان فعالیت داشتم.، در حدود یک سال شب ها و تعطیلات آخر هفته را در استودیو می گذراندم و بر روی پروژه های شخصی ام کار می کردم. پس از آن اولین کتابچه نمونه کارهایم (Portfolio) را تهیه کردم و پس از گذشت چند ماه موفق شدم اولین قرارداد تجاری ام را با شرکت سامسونگ ببندم.

شرح 12 13

من همه کارهایم را دوست دارم، ولی به پروژه عکاسی از محصولات پیر کاردین (Pierre Cardin) خیلی علاقه مندم. کارگردان خلاق پروژه که خانمی برزیلی بود از پودرهای رنگی جشنواره هولی در هند الهام گرفته بود. من زیبایی محصولات را در میان پودرهای درحال انفجار به نمایش درآوردم.

شرح 12 14

برای این کار و قبل از شروع عکاسی، من روزها و شب های بسیاری را با کار بر روی پودرها گذراندم تا بتوانم بر روی صحنه انفجار آنها مهارت پیدا کنم.
در طول اجرای پروژه، استودیوی من از پودرهای رنگی پوشیده شده بود، اما من واقعا از نتیجه خروجی عکس هایم راضی بودم. خصوصا وقتی لحظات غیرقابل پیش بینی را می دیدم، بسیار هیجان زده می شدم.

شرح 12 15

هیچ تکنیک ویژه ای در عکس هایم نیست، مهمترین نکته این است که من
مدت زمان زیادی را با سوژه ها و لذت بردن از کار با آنها گذراندم.

شرح 12 16

نوری اینوگوچی در خصوص مسیر موفقیتش به عنوان یک عکاس تبلیغاتی چنین می گوید:
بعد از اولین پروژه بزرگ ام فکر می کردم موفقیت یک امر ساده و طبیعی است، ولی چنین نبود. آنچه اهمیت داشت، کار بود. من هر روز کار کردم و همیشه با چیزهای جدید آزمایش کردم. آنچه رقبایم انجام می دادند را می دیدم. به تمایلات موجود توجه می کردم. لازم بود که به روز باشم در غیر این صورت کارهایم برای مخاطبین جذاب نمی بود. سخت کار کردن لازمه آن بود. شما باید چشم هایی داشته باشید که به شما بگوید چه چیزی زیبا است و چه چیزی زیبا نیست.

شرح 12 17

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تاریخ نگارش/آخرین ویرایش: 1399/3/6
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مراجع: Lens Magazine
در اینجا چند نمونه از عکس های تبلیغاتی این عکاس را ملاحظه می فرمایید.

شرح 12 9

شرح 12 8

شرح 12 7

شرح 12 6

شرح 12 5

شرح 12 4

شرح 12 3

شرح 12 2

شرح 12 1

نظرات کاربران

علی آزمونی
۱۳۹۹/۰۳/۰۷

مطلب الهام بخشی بود. سپاس

تحریریه تک لنز
۱۴۰۰/۰۶/۱۸

موفق باشید.



نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

.Copyright © 2017 taklens.ir. All Rights Reserved

صفحه اینستاگرام: taklens.akaskhaneh@
کانال تلگرام: taklens_channel@