اخبار و رویدادهای فنی و هنری در حوزه عکاسی

برچسب های نشانگر برای شناسایی سریع لنزها

شرکت کانادایی Field Made Co برچسب های نشانگر (Indicator Labels) برای چسباندن بر روی درپوش لنزهای مختلف که توسط شرکت هایی همچون کانن، نیکون، سونی و سیگما ساخته شده اند، طراحی کرده است.
تاریخ نگارش: 1400/6/17
برچسب های نشانگر برای شناسایی سریع لنزها

این برچسب ها با هدف شناسایی سریع یک لنز (Easy-to-Read) از میان چندین لنز مختلف طراحی شده است تا کاربر بتواند بدون خارج کردن لنز از داخل محفظه یا کیف مخصوص تجهیزات عکاسی، به سرعت لنز مورد نظر خود را پیدا کرده و مورد استفاده قرار دهد.
شرکت Field Made Co برای برچسب های مذکور چنین تبلیغ کرده است:
"برای یافتن سریع لنز مورد نظر و همچنین ایجاد جلوه ای حرفه ای و پاکیزه به کیف دوربین تان، تجربه عکاسی خود را با سازماندهی تجهیزات ارتقا دهید."

خبر 8 1

موسسین Field Made Co هدف شرکت را عشق به عکاسی و داشتن لوازم جانبی زیبا و کارآمد برای افزایش تجربه عکاسی عنوان کرده اند.
آنها می گویند در طی تجربیات قبلی خود بارها دیده اند که عکاسان مختلف برای علامت گذاری لنزها، دوربین ها و یا باتری های خود از روش های مختلفی همچون نوار چسب استفاده کرده اند که برای چنین تجهیزات زیبا و گران قیمتی، بسیار زشت و نامناسب است. برای همین تصمیم گرفتند که یک سری برچسب های خلاقانه تهیه کنند که علاوه بر جذابیت بصری ، از نظر حرفه ای نیز پاسخگوی نیازهای عکاسان باشد.

خبر 8 2

اگر چه اکثر عکاسان حرفه ای روش خاصی برای قرار دادن لوازم خود در کیف های مخصوص تجهیزات عکاسی دارند، با این وجود در بسیاری موارد خصوصا در محیط ها شلوغ یا تاریک و یا در هنگام نیاز به دسترسی سریع به یک لنز خاص، پیش آمده است که لنزهای اشتباه را برداشته اند و این کار منجر به از دست رفتن زمان یا فرصت آنها برای عکاسی شده است. هدف از این برچسب ها، ایجاد یک نشانگر بر روی درپوش لنزها می باشد تا به یافتن سریع آنها کمک کند.

خبر 8 3

تنها نکته مهم در استفاده از این برچسب ها این است که پس از هر بار استفاده از یک لنز، حتما درپوش مربوط به خودش بر روی آن بسته شود.
این پرچسب های نشانگر برای انواع لنزهای مخصوص دوربین های DSLR و بدون آینه که توسط شرکت های مختلفی همچون کانن، نیکون، سونی، فوجی فیلم و سیگما تولید شده اند تهیه شده است.
قیمت برچسب های مذکور برای هر برچسب در حدود 6.25$ تا 7.99$ تعیین شده است.

منابع: PetaPiel و Field Made Co
تاریخ خبر: 7 سپتامبر 2021


۱۷ شهریور ۱۴۰۰
کد خبر : ۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

.Copyright © 2017 taklens.ir. All Rights Reserved

صفحه اینستاگرام: taklens.akaskhaneh@
کانال تلگرام: taklens_channel@