اخبار و رویدادهای فنی و هنری در حوزه عکاسی

معرفی گیمبال بسیار کوچک و سبک DJI OM 5

شرکت DJI کوچکترین و سبک ترین گیمبال خود را برای تلفن های هوشمند با نام DJI OM 5 Gimbal به بازار ارائه نمود.
تاریخ نگارش: 1400/6/22
معرفی گیمبال بسیار کوچک و سبک DJI OM 5

این گیمبال برای کمک به ثابت نگه داشتن تلفن هوشمند (Smartphone) در هنگام ضبط ویدیو طراحی شده است. با کمک این وسیله می توان در ایجاد محتوا به صورت Timelapse ، Motionlapse و Hyperlapse به خوبی استفاده نمود.

خبر 10 2

در ساختمان DJI OM 5 از یک سیستم تثبیت کننده سه محوره استفاده شده است که به صورت ویژه ای در فیلمبرداری از سناریوهای ورزشی و دارای حرکت کارآمد می باشد.
همچنین ویژگی جدید ShotGuides feature در این گیمبال بکار رفته است بطوریکه به صورت خودکار محیط شما را تشخیص داده و نکات مفید برای عکاسی و الگوهای خلاقانه را به شما توصیه می کند. همچنین در DJI OM 5 فناوری Active Track 4.0 با افزایش قابلیت ردیابی و کنترل بیشتر بر روی فیلمبرداری وجود دارد. این ویژگی از ردیابی سوژه تا حداکثر 3X زوم در سرعت 5m/s پشتیبانی می کند.

خبر 10 3

در این گیمبال قابلیت افزایش طول بر روی دسته وجود دارد. با افزودن یک دکمه اضافی بر روی دسته، کاربران می توانند با سهولت بیشتری به عملکردهای آن دسترسی پیدا کنند.
گیره مربوط به محل اتصال تلفن همراه با ظرافت طراحی شده است و با اکثر گوشی های هوشمند موجود در بازار سازگاری دارد.

خبر 10 4

همچنین برخی لوازم جانبی همچون بند مچی، بست سه پایه و کیف مخصوص با این گیمبال ارائه شده است.

خبر 10 5

شرکت DJI که در زمینه ساخت Drone در بسیاری از بازارهای جهانی پیشرو می باشد، گیمبال DJI OM 5 را به عنوان وسیله ای معرفی کرده است که به کاربران کمک می کند تا در ایجاد محتوای ویدیویی، فعالیت های خود را با زحمت کمتر و خلاقیت بیشتری ارتقا بخشند.

خبر 10 6

طبق نظر سازندگان، این وسیله که از نمونه های قبلی بسیار کوچکتر و ظریف تر است برای سفر جاده ای، برقراری تماس تصویری با دیگران، ثبت فعالیت های روزانه و ایجاد ویدیوهای خلاقانه با گوشی های هوشمند بسیار مناسب می باشد.
این گیمبال با قیمتی در حدود 159$ در بازار ارائه شده است.

منبع: Amateur Photographer و وب سایت DJI
تاریخ خبر: 8 سپتامبر 2021


۲۲ شهریور ۱۴۰۰
کد خبر : ۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

.Copyright © 2017 taklens.ir. All Rights Reserved

صفحه اینستاگرام: taklens.akaskhaneh@
کانال تلگرام: taklens_channel@