اخبار و رویدادهای فنی و هنری در حوزه عکاسی

لغو نمایشگاه CP+ 2020 ژاپن به دلیل کروناویروس

نمایشگاه CP+ 2020 ژاپن یکی از بزرگترین نمایشگاه های صنعت عکس جهان است که به دلیل ترس از شیوع بیماری جدید کروناویروس در موعد مقرر برگزار نخواهد شد.
لغو نمایشگاه CP+ 2020 ژاپن به دلیل کروناویروس

در اطلاعیه های قبلی برگزار کنندگان نمایشگاه عنوان شده بود که آنها در حال آماده سازی شرایط برای برگزاری نمایشگاه CP+ 2020 می باشند و تمهیداتی برای ایمنی بازدیدکنندگان از بیماری کرونا ویروس در نظر گرفته شده است. پیش بینی ایستگاه های ضدعفونی کردن دست ها در تمامی ورودی های نمایشگاه و همچنین استفاده همگانی از ماسک در طی مدت برگزاری از جمله مواردی بود که در نظر گرفته شده بود.

خبر نمایشگاه CP 1

این موضوع با هماهنگی وزارت بهداشت ژاپن برنامه ریزی شده بود زیرا از طرف آنجا اعلام گردیده بود که کروناویروس در حال حاضر به عنوان یک بیماری همه گیر در ژاپن مطرح نمی باشد.
با این وجود نزدیکی ژاپن به مرکز این بیماری در چین، این احتمال را مطرح می کرد که به لغو نمایشگاه بیانجامد.
در بیانیه لغو نمایشگاه چنین آمده است:
از آنجا که چشم انداز راهکارهای درمانی موثر و اقدامات مقابله با کروناویروس جدید ناشناخته است و حفظ سلامت و ایمنی بازدیدکنندگان از اولویت برخوردار می باشد، ما تصمیم گرفتیم که برنامه فعلی نمایشگاه که قرار بود در 27 فوریه در یوکوهاما برگزار شود، لغو کنیم.

خبر نمایشگاه CP 2

همچنین انجمن دوربین و محصولات تصویربرداری ژاپن (CIPA) در بخشی از بیانیه خود اعلام نمود:
... در شرایط فعلی نمی توان خطر ابتلای حدود 70 هزار بازدید کننده را نادیده گرفت و به علت اهمیت موضوع، متاسفانه تصمیم به لغو این رویداد گرفته شد.


منابع: PetaPixel و Digital Camera World
تاریخ خبر: 14 فوریه 2020

۲۶ بهمن ۱۳۹۸
کد خبر : ۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

.Copyright © 2017 taklens.ir. All Rights Reserved

صفحه اینستاگرام: taklens.akaskhaneh@
کانال تلگرام: taklens_channel@